Project Management si Planificare in Primavera P6, Microsoft Project


Tipuri de proiecte si activitati acoperite:
- Proiecte Constructii capitale
- Sisteme Management Mentenanta
- Proiecte Revizii capitale
- Productie
Proiecte Constructii capitale
- Planificarea integrata a fazelor interdependente: Proiectare, Achizitii, Constructii, Transporturi, Instalare, Probe, Punere in functiune, Documentatie Finala
- Intocmirea diagramelor de incarcare a resurselor per proiect/faza/specialitate/subcontractor si tip resursa
- Stabilirea si implementarea sistemului de masurare a progresului
- Intocmirea si analiza curbelor de progres per proiect/faza/specialitate/subcontractor
- Implementarea managementului (interfetei) subcontractorilor
- Identificarea, analiza si monitorizarea drumului/drumurilor critice si arezervelor de timp
- Implementarea sistemului de management al riscurilor: identificare oportunitati/amenintari, stabilire masuri atenuare, implementare si urmarire masuri
- Stabilirea planului de referinta pentru raportare
- Actualizarea planurilor functie de evolutia activitatilor
- Intocmirea rapoartelor de status per proiect/faza/specialitate/subcontractor: progress planificat vs realizat, prognoza intarziere/avans
- Urmarire indicatori de eficienta cheie: eficienta consumului de resurse, eficienta cheltuililor, eficienta indeplinirii graficului, analiza vloarii cuvenite si estimarea cheltuielilor necesare pentru finalizare
- Replanificare in functie de evolutia proiectului
Proiecte Revizii capitale
- Stabilirea echipamentelor pentru revizie in functie de lista de defectiuni si scadente
- Planificarea reviziei pe tipuri de echipamente si functie de prioritate si a termenelor
- Estimarea resurselor necesare si a capacitatilor disponibile
- Optimizarea planului functie de necesarul de resurse, capacitatile disponibile si termene
- Planificarea si integrarea activitatilor de modernizare
- Implementarea sistemului de management al riscurilor
- Stabilirea planului de referinta pentru raportare
- Actualizarea planurilor functie de evolutia activitatilor
- Intocmirea rapoartelor de status per proiect/faza/contractor/specialitate: progress planificat vs realizat, prognoza intarziere/avans,
- Urmarire indicatori de eficienta cheie: eficienta consumului de resurse, eficienta cheltuililor, eficienta indeplinirii graficului, estimarea cheltuielilor finale
- Replanificare in functie de evolutia proiectului
Sistem Management Mentenanta
- Implementare flux de management al mentenantei (structura echipamente, notificari, comenzi, materiale)
- Planificarea si urmarirea activitatilor de mentenanta preventiva (saptamanal/lunar/anual)
- Planificarea si urmarirea activitatilor de mentenanta predictiva
- Planificarea si urmarirea activitatilor de mentenanta corectiva
- Planificarea si urmarirea aprovizionarii de materiale/piese de schimb
- Actualizarea planurilor functie de executie
- Intocmirea rapoartelor saptamanale, lunare, anuale
- Implementare indicatori de eficienta cheie
Productie
- Planificarea productiei functie de comenzi si operatii implicate (aprovizionare, proces productie, testare, livrare)
- Estimarea necesarului de resurse si a capacitatilor disponibile
- Optimizarea si prioritizarea comenzilor
- Actualizarea situatiilor functie de executie
- Intocmirea rapoartelor per comenzi/clienti